Kas Pärnu linnavalitsus on palganud ebakompetentse andmekaitsespetsialisti?

See mis toimub Pärnu linnavalitsuses on sõnul seletamatu. Nii suur kohalik omavalitsus aga täielik haldussuutmatus. Meeletu valetamine igas asjas, ilma mingi häbi ja auta. Täielik juriidiline kirjaoskamatus. Linnasekretär kellel peaks minu meelest olema ka mingi juriidiline haridus ei tee vahet isegi teabenõudel ja selgitustaotlusel ega jaga, et teabenõuet menetletakse avaliku teabe seaduse alusel (AvTS ) ja selgitustaotlustele, märgukirjadele vastamisel tuleb lähtuda märgukirjale ja selgitustaotlusele vastamise ning kollektiivse pöördumise esitamise seadusest (MSVS)

Linna avalikust dokumendiregistrist ei maksa rääkidagi.
Dokumendid jäetakse avalikus dokumendiregistris registreerimata, tervete sarjade kaupa. Massiliselt on paigaldatud õigusvastaseid juurdepääsupiiranguid mis eemaldatakse alles siis kui neid teabenõude korras küsid ja mitu kuud kestva totaka vaidluse maha pead.

Tulen veel kord tagasi revisjonikomisjoni kirjavahetuse juurde linnavalitsusega

13.09.2024 kirjutab revisjonikomisjoni esimees Siimo Lopsik Pärnu linna andmekaitse spetsialistile Valdis Podžuks`le

"Jätkuvalt on Teie poolt põhjendamatult salastatud revisjonikomisjoni esimehe ja sisekontrolöri ametlik kirjavahetus. Kirjutasin Teile sellest aga ei ole saanud rohkem kui kahe kuu jooksul sellele vastust.😯 Lisaks on omaalgatuslikult muudetud revisjonikomisjoni saadetud kirjade sisu

1. Palun korrektselt avalikustada revisjonikomisjoni esimehe ja andmekaitse spetsialisti kirjavahetus.
2. Palun korrektselt avalikustada revisjonikomisjoni esimehe ja Pärnu linna sisekontrolli kirjavahetus.
3. Palun hoiduda ebaseaduslikust salastamisest lähtuvalt AvTS § 36 lg 5 ja lg 6 põhjal.
4. Palun hoiduda teile saadetud ametikirjade sisu muutmisest vastavalt KarS § 299 lg 1.

Väljavõte linnasekretär Taavi Käärid ja andmekaitse spetsialist Valdis Podžuks vastusest revisjonikomisjoni esimehele.
copy/paste)

Pärnu Linnavalitsus lähtub oma teabehalduses avaliku teabe seaduse sätetest ning teistest õigusaktidest ja regulatsioonidest, tagades üldiseks kasutamiseks mõeldud teabele avalikkuse ja igaühe juurdepääsu võimaluse, lähtudes demokraatliku ja sotsiaalse õigusriigi ning avatud ühiskonna põhimõtetest, ning luues võimalused avalikkuse kontrolliks avalike ülesannete täitmise üle. Kinnitame, et meie dokumendiregistris registreeritakse asutusele saabunud ning väljastatud dokumendid, samuti asutuses koostatud dokumendid, nõuetekohaselt vastavalt kehtivale õigusaktidele ja sisemistele regulatsioonidele

Haaa.....haaa... haaaa.........Demokraatliku ja sotsiaalse õigusriigi ning avatud ühiskonna põhimõtetest lähtuv Pärnu linnavalitsus ja tema nõuetekohaselt, vastavalt kehtivatele õigusaktidele ja sisemistele regulatsioonidele avalikustatud dokumendid !!!???

Kestvad, tormilised kiiduavaldused. Kõik tõusevad püstu ja aplodeerivad.
Tsirkuses algas etendus

Mõningad väljavõtted Pärnu linnavalitsuse viimase aja vastustest teabenõuetele.

Kirjas nr 4.3-7/7529-1 teatab linnavalitsus, et inimliku eksimuse tõttu oli 15-le riigihankekomisjoni protokollile paigaldatud juurdepääsupiirangud. ( 3-6.5/58/2022, 3-6.5/56/2022, 3-6.5/54/2022, 3-6.5/52/2022, 3-6.5/50/2022, 3-6.5/50/2022, 3-6.5/49/2022, 3-6.5/48/2022, 3-6.5/47/2022, 3-6.5/46/2022, 3-6.5/44/2022, 3-6.5/43/2022, 3-6.5/42/2022, 3-6.5/41/2022, 3-6.5/40/2022 )

Kirjas nr 4.3-7/2406-1 teatab linnavalitsus, et ekslikult paigaldati juurdepääsupiirangud neile 10-le dokumendile ( 9-11/792/2021-1; 9-11/11317/2021-3 ; 6-1/551/2021-3 ; 3-13.4/104/2021 3-13.4/108/2021; 3-13.4/109/2021: 3-13.4/86/2021: 3-13.4/85/2021, 3-13.4/61/2021; 3-13.4/47/2021)
- ekslikult paigaldati piirang lepingutele 3-13.1/47/2021; 3-13.9/2/2021; 3-13.1/43/2021; 3-13.6/13/2021; 3-13.1/26/2021; 3-13.1/22/2021

Kirjas nr 4.3-7/15464-1 teatab linnavalitsus, et teabenõudes märgitud 21 dokumendilt on eemaldatud ekslikult paigaldatud juurdepääsupiirangud .

Kirjas nr 4.3-7/766-4 teatab linnavalitsus, et eemaldas 13-le dokumendile õigusvastaselt paigaldatud juurdepääsupiirangud

Kirjas nr 4.3-7/8208-1 et inimliku eksituse tõttu avalikustamata jäänud aruanded on nüüd kättesaadavad https://edok.parnu.ee/public/index.aspx?itm=204119,
https://edok.parnu.ee/public/index.aspx?itm=781826
https://edok.parnu.ee/public/index.aspx?itm=779612

Kirjas nr 4.3-7/3605/2023-16 teatab linnavalitsus, et ekslikult olid paigaldatud juurdepääsupiirangud palutud 5- le dokumendile, piirangud eemaldati.

Kirjas nr 4.3-7/6511-3 teatab linnavalitsus, et piirangud olid paigaldatud ekslikult (6 le ) dokumentidele 8-17/5117/2024, 8-17/6493/2024, 8-17/5841/2024-7, 8-17/3931/2024, 8-17/3929/2024, 8-17/3402/2024-1

Kirjas nr 4.3-7/2361-4 teatab linnavalitsus, et dokumendile 3-5.4/823/2023 oli paigaldatud juurdepääsupiirang ekslikult

Kirjas nr 4.3-7/4795-1 teatab linnavalitsus, et inimliku eksimuse tõttu jäi teabenõue õigeaegselt täitmata.

Kirjas nr 4.3-7/4327-3 teatab linnavalitsus, et palutud 5 -le dokumendile olid õigusvastaselt paigaldatud juurdepääsupiirangud.

Kirjas nr 4.3-7/10639 teatab linnavalitsus, et tänaseks on viga parandatud ning avaliku dokumendiregistri kaudu on võimalik juurde pääseda ka meili teksti sisule.

Kirjas nr 4.3-7/1542-3 vastab linnavalitsus küsimusele ( miks alles peale teabenõude esitamist juurdepääsupiirangud dokumentidelt kõrvaldati ), et juurdepääsupiirang nimetatud dokumentidele oli seatud ekslikult

Kirjas nr 4.3-7/2165-1 et protokollidele 3-6.9/4/2022, 3-6.9/3/2022 ja 3-6.9/2/2022 oli piirang seatud ekslikult

Kirjas nr 4.3-7/10876-1 teatab linnavalitsus, et Päästeameti ettekirjutus nr 6-9/3089/2022-1 oli juurdepääsupiirangu märge ekslikult juurde jäänud.

Kirjas nr 4.3-7/7419-1 teatab linnavalitsus, et inimliku eksimuse tõttu olid dokumendid (3 tk) avalikustamata 8-4/13930/2021-28; 4.3-13/6782/2021; 3-13.1/167/2021 nüüd on need kättesaadavad avalikust dokumendiregistrist

Kirjas nr 4.3-7/1542-1 teatab linnavalitsus, et juurdepääsupiirang oli seatud ekslikult (6 le) dokumentidele 8-4/13991/2018-49, 8-4/12756/2020-16, 4.1-2.6/1/2020, 4.2-1/22/2020, 4.2-1/21/2020 , 4.1-1/6/2020 .

Kirjas nr 4.3-7/14612-4 kirjutab linnavalitsus, et tee rajamiseks väljastatud tee ehitusloal on ekslikult märgitud ainult avalikkusele ligipääsetav eratee.

Kirjas nr 4.3-7 12404-1 teatab linnavalitsus, et dokument 7-32/12375/2018 jäi avalikustamata inimliku eksituse tõttu .

Et siis kõigile dokumentidele juurdepääsupiirangud ja kui keegi satud neid teabenõude korras küsima siis OPS - inimlik eksitus.

Kas Pärnu linnavalitsus on palganud ebakompetentse reformierakonda kuuluva andmekaitsespetsialisti?
Igal juhul saatsid Pärnu linnavalitsuse teenistujad Andmekaitse Inspektsioonile kaebuse kus teatasid, et Pärnu linna andmekaitse spetsialist, Valdis Podžuks on andnud koolitusel eksitavat teavet töölepinguga töötajate palgaandmete avalikustamise osas kuigi Andmekaitse Inspektsioon on väga selgelt Pärnu Linnavalitsusele mitmete vaideotsustega selgeks teinud et lisatasude avalikustamisel tuleb lähtuda AvTS § 36 lg 1 p st 9.

29.10.2024 kirjaga nr 2.2 10/24/2412 tänab Andmekaitse Inspektsioon kirja eest ning teatab, et nõustub seisukohtadega, et ka töölepingulistele töötajatele makstud lisatasude ja hüvitiste käskkirjad tuleb dokumendiregistris avalikustada, kui nad ei sisalda ereelulisi või eriliiki andmeid (näiteks teavet kellgi haiguslehel viibimise või eraelulise sunduse kohta.
(AKI kiri all, pöörduja nime katsin teadlikult kinni )



Tule siia tagasi kui tahad teada mis  Pärnu linnavalitsuses veel toimub ja kuidas Andmekaitse Inspektsioon otsustas hakata koos linnavalitsusega minu Põhiseadusest tulenevaid subjektiivseid õigusi rikkuma, diskrimineerima ja ebavõrdselt kohtlema. Milline on AKI, kui riikliku järelevalve teostaja tase, kuidas vaideotsused sõltuvad vaide esitanud isikust, vaiet menetlenud ametniku suvast, mitte aga seadustest (kõik tõenditega).


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Selline siis Audru vallavanema kasutuses oleva valla sõiduauto sõidupäevik!!! Maksuamet , halloooo .....!!!!

Pärnu linnavalitsuse ametnike põhipalgad 01.04.2018 seisuga

Ka linnaametnik võib ennast identifitseerida koerana.