Kas Pärnu linnavalitsus on palganud ebakompetentse andmekaitsespetsialisti?
See mis toimub Pärnu linnavalitsuses on sõnul seletamatu. Nii suur kohalik omavalitsus aga täielik haldussuutmatus. Meeletu valetamine igas asjas, ilma mingi häbi ja auta. Täielik juriidiline kirjaoskamatus. Linnasekretär kellel peaks minu meelest olema ka mingi juriidiline haridus ei tee vahet isegi teabenõudel ja selgitustaotlusel ega jaga, et teabenõuet menetletakse avaliku teabe seaduse alusel (AvTS ) ja selgitustaotlustele, märgukirjadele vastamisel tuleb lähtuda märgukirjale ja selgitustaotlusele vastamise ning kollektiivse pöördumise esitamise seadusest (MSVS)
Linna avalikust dokumendiregistrist ei maksa rääkidagi.
Dokumendid jäetakse avalikus dokumendiregistris registreerimata, tervete sarjade kaupa. Massiliselt on paigaldatud õigusvastaseid juurdepääsupiiranguid mis eemaldatakse alles siis kui neid teabenõude korras küsid ja mitu kuud kestva totaka vaidluse maha pead.
Tulen veel kord tagasi revisjonikomisjoni kirjavahetuse juurde linnavalitsusega
13.09.2024 kirjutab revisjonikomisjoni esimees Siimo Lopsik Pärnu linna andmekaitse spetsialistile Valdis Podžuks`le
"Jätkuvalt on Teie poolt põhjendamatult salastatud revisjonikomisjoni esimehe ja sisekontrolöri ametlik kirjavahetus. Kirjutasin Teile sellest aga ei ole saanud rohkem kui kahe kuu jooksul sellele vastust.😯 Lisaks on omaalgatuslikult muudetud revisjonikomisjoni saadetud kirjade sisu
1. Palun korrektselt avalikustada revisjonikomisjoni esimehe ja andmekaitse spetsialisti kirjavahetus.
2. Palun korrektselt avalikustada revisjonikomisjoni esimehe ja Pärnu linna sisekontrolli kirjavahetus.
3. Palun hoiduda ebaseaduslikust salastamisest lähtuvalt AvTS § 36 lg 5 ja lg 6 põhjal.
4. Palun hoiduda teile saadetud ametikirjade sisu muutmisest vastavalt KarS § 299 lg 1.
Väljavõte linnasekretär Taavi Käärid ja andmekaitse spetsialist Valdis Podžuks vastusest revisjonikomisjoni esimehele.
copy/paste)
Pärnu Linnavalitsus lähtub oma teabehalduses avaliku teabe seaduse sätetest ning teistest õigusaktidest ja regulatsioonidest, tagades üldiseks kasutamiseks mõeldud teabele avalikkuse ja igaühe juurdepääsu võimaluse, lähtudes demokraatliku ja sotsiaalse õigusriigi
ning avatud ühiskonna põhimõtetest, ning luues võimalused
avalikkuse kontrolliks avalike ülesannete täitmise üle. Kinnitame,
et meie dokumendiregistris registreeritakse asutusele saabunud ning
väljastatud dokumendid, samuti asutuses koostatud dokumendid,
nõuetekohaselt vastavalt kehtivale õigusaktidele ja sisemistele
regulatsioonidele
Haaa.....haaa... haaaa.........Demokraatliku ja sotsiaalse õigusriigi ning avatud ühiskonna põhimõtetest lähtuv Pärnu linnavalitsus ja tema nõuetekohaselt, vastavalt kehtivatele õigusaktidele ja sisemistele regulatsioonidele avalikustatud dokumendid !!!???
Kestvad, tormilised kiiduavaldused. Kõik tõusevad püstu ja aplodeerivad.Tsirkuses algas etendus
Mõningad väljavõtted Pärnu linnavalitsuse viimase aja vastustest teabenõuetele.
- ekslikult paigaldati piirang lepingutele 3-13.1/47/2021; 3-13.9/2/2021; 3-13.1/43/2021; 3-13.6/13/2021; 3-13.1/26/2021; 3-13.1/22/2021
https://edok.parnu.ee/public/index.aspx?itm=781826
https://edok.parnu.ee/public/index.aspx?itm=779612
Et siis kõigile dokumentidele juurdepääsupiirangud ja kui keegi satud neid teabenõude korras küsima siis OPS - inimlik eksitus.
Kas Pärnu linnavalitsus on palganud ebakompetentse reformierakonda kuuluva andmekaitsespetsialisti?
Igal juhul saatsid Pärnu linnavalitsuse teenistujad Andmekaitse Inspektsioonile kaebuse kus teatasid, et Pärnu linna andmekaitse spetsialist, Valdis Podžuks on andnud koolitusel eksitavat teavet töölepinguga töötajate palgaandmete avalikustamise osas kuigi Andmekaitse Inspektsioon on väga selgelt Pärnu Linnavalitsusele mitmete vaideotsustega selgeks teinud et lisatasude avalikustamisel tuleb lähtuda AvTS § 36 lg 1 p st 9.
29.10.2024 kirjaga nr 2.2 10/24/2412 tänab Andmekaitse Inspektsioon kirja eest ning teatab, et nõustub seisukohtadega, et ka töölepingulistele töötajatele makstud lisatasude ja hüvitiste käskkirjad tuleb dokumendiregistris avalikustada, kui nad ei sisalda ereelulisi või eriliiki andmeid (näiteks teavet kellgi haiguslehel viibimise või eraelulise sunduse kohta.
(AKI kiri all, pöörduja nime katsin teadlikult kinni )
Kommentaarid