3 Pärnu linnavalitsus varjab jätkuvalt mis põhjusel anti toetusi ja tehti tehinguid, seotud isikutega, mittetavapärastel tingimustel.
No nii. Alati kui Pärnu linnavalitsus on oma valede ja võltsimistega nurka aetud ujub lagedale mõni kinnimakstu, kes ennast austavalt ajakirjanikuks nimetab ja asub kindla eesmärgiga musta valgeks või valget mustaks rääkima. Aga ei ühtegi fakti, millega fakte ümber lükata, tühipaljas sõnade mulin.
06.11.2020 ilmus Pärnu Postimehes artikkel milles Pärnu linnavalitsuse palgal unelev endine Pärnu Postimehe ajakirjanik Teet Roosaar lubab: "Räägime asjast.." aga asjani ei jõuagi. Asjast saab rääkida ikka ainult see kes asjast ka midagi teab. Kui asjast kohe midagi ei jaga siis on tobe isegi kaasa rääkida.
Oma artiklis T, Roosaar valetab nagu oleks probleem tekkinud sellest, et volikogu liikmed tegid seotud isikutena tehinguid Pärnu linnavalitsusega.
Volikogu liikmel (seotud isikul ) ei ole keelatud saada toetusi ja teha tehinguid linnavalitsusega tavatingimustel nagu kõigil teistel isikutel ja seda ei pea ka mitte majandusaasta aruandes kajastama.
Aga .....
T. Roosaar jättis oma üllitises "kogemata" mainimata, et küsimus ei ole mitte antud toetustes või tehtud tehingutes volikogu liikmetega vaid, et sooviti teada kellele ja miks anti toetusi ja tehti tehinguid mittetavapärastel tingimustel (nagu on kirjas 2018 a majandusaasta aruandes) minnes mööda seadustest ja kehtivatest õigusaktidest. Seda varjas ja varjab linnavalitsus jätkuvalt.
Järg eelmistele postitustele"Pärnu linnavalitsus varjab tehinguid seotud isikutega"
Nii Andmekaitse Inspektsioon kui ka kohus kohustasid linnavalitsust dokumente edastama. Linnavalitsus ei soovinud aga tõeseid andmeid avalikustada. Minu allikas teatas, et ole valmis saama dokumente mis kokku annavad küll majandusaasta aruandes kajastatud summad kuid mis ei ole need mis seal algselt kajastatud. See seletab ka asjaolu miks linnavalitsus kuude viisi palus Andmekaitse Inspektsioonilt pikendust ja miks ta nüüd ei taha edastatud dokumentide kohta selgitusi ja hinnanguid anda.
Lõpuks oli linnavalitsus sobivad dokumendid kokku saanud.
1. Toetused volikogu liikmetele (seotud isikud) mittetavapärastel tingimustel
Väljavõte kirjast
Toetustest on asi sama kaugel kui Kuu ja kuuepennine. Tegelikult on Pärnu linn ostnud neilt kõigilt hoopis teenust ja seda ilma hanget korraldamata.
Pärnu linnavalitsus ei taha siiani vastata alltoodud küsimustele kuigi neid on mitmeid kordi esitatud.- millise seaduse või õigusaktiga iga toetuse andmine kooskõlas ei olnud?
- miks ei saanud toetust anda tavapärastel tingimustel, mis seda takistas?
2. Väljavõte kirjast kus linnavalitsus toonud kellega seotud isikutest (volikogu liikmed) on tehtud tehinguid mis ei ole kooskõlas õigusaktidega ja esines küsitavusi riigihangete seadusest kinnipidamisel.
1.OÜ Põhara Agro leping - Jaanus Põldmaaga sõlmiti lumelükkamise leping mittetavapärastel tingimustel.
2. Tever - Vision OÜ - Heldur Paulson (pisike summa) - 2017 a leping mis ei kehtinud enam 2018 aastal.Tähendab summa sobis ja linnavalitsus lootis ehk ma ei pane lepingu kehtivuse aega tähele - aga eksis. Täiesti asjakohatu leping, nüüd pani linnavalitsus küll kõvasti mööda.
3. Kaire Mertsin - ( Pernova Hariduskeskuse direktor) sõlmitud käsundusleping projekti juhtimiseks. Jälle ei sobi. 2018a majandusaasta aruande kohaselt tehti tehinguid mittetavapärastel tingimustel ainult volikogu liikmetega seotud juriidiliste isikud. Kaire Mertsin ei olnud 2018 volikogu liige ega ka juriidiline isik, käsundusleping on sõlmitud eraisik Kaire Mertsiniga.
4. MTÜ Pärnu Horisont - Ilme Seepere -ei mingit lepingut, saadeti ainult arved.
Kõik lepingud,arved siin
Siiani on vastuseta küsimused
-Miks ja millises osa iga leping ei vasta hinnangu kohaselt riigihangete seaduses sätestatule?
-Miks ei saanud iga konkreetse lepingu sõlmimisel ( tehingute tegemisel ) lähtuda kehtivatest seadustest ja õigusaktidest?
Linnavalitsus ei anna vastuseid!
Tule tagasi, jätkan homme.
Kommentaarid