Artikkel PP-s
Panen siis oma blogisse ka selle artikli. Erineb mõne sõnaga ajalehes ilmunust. Hea et PP parandas minu vigased laused ja sõnad. Lugupidamine PP- le, et ta artikli muutmata kujul avaldas. Oleks võinud kihlveokontori avada, sest nii palju oli erinevaid arvamusi. Avaldab ei avalda.
Ei saa omale siin blogis niisugust lahmimist lubada, kui midagi väidan, panen dokumendi lisaks. Kui olen surmkindel kuid tõestada ei suuda, jätan kirjutamata. Kui keegi suudab tõestada, et mõni siinkirjutatud artiklist on vale, kellegi asjatu laimamine, tulgu sellega lagedale.
Anu Jürisson oleks võinud viidata ühelegi valele, aga ei suutnud. Meeletu isu oli lihtsalt lahmida, ärapanna, turunaise tasemel vallajuhtidele kaasa kiita ja ennast naerualuseks teha.
Kui ajakirjanik loeb volikogu protokollist, et volikogu otsustas muudatusettepanekutega mitte arvestada ja siis laseb endale pärast ikka kärbseid pähe määrida "erinevad tõlgendused", paneb mõtlema....... Kas volikogu otsuseid ikka saab kahtepidi tõlgendada. Kui ei arvestatud siis ei arvestatud. Aga Siim tegi head ajupesu - Joonas pärast arvestas. See jutt oli ajakirjanikule hea küll, sest Audru vallas polekski mingi ime kui vallavanem volikogu otsused omale pärast meelepärasemaks teeks.
Veel võiks ajakirjanik endale selgeks teha misasi see arupärimine niisugune on. Arupärimine ei ole protest, see on täiesti tavaline volikogu liikme informatsiooni saamise võimalus Ei pea eriti taibukas olema, et seda mõista.
See tolm, mis nüüd ülesse keerutati oli mõttetu jama. Mittemidagi ei muutunud, me ei ehmunud nagu loodeti. Mõned kibestunud ja närtsinud, Siirid Maarjad, said kommenteerida nii, et sõrmed valusad. See ei olnud meile apokalüpsis
Ehk järgmisel nädalal saan ülesse ühe artikli seoses maadega ja loomulikult on igal väitel taga dokument.
09.06.2010 PP-s ilmunud artikkel Audru volinike vastulause ......
Artikkel kubiseb ebatäpsustest, lausvalest ja Audru volikogu esimehe ja vallajuhtide vihast ajakirjaniku sule läbi, kes oma solvumist pressinõukogusse kaebamise pärast (valeandmete avaldamise pärast eelmises artiklis) ei püüagi varjata. Blogi, millele ajakirjanik viitab, ei ole anonüümne, pole seda kunagi olnud (loe "millimalli" blogi profiili).
Kui keegi väidab, et teda on asjatult süüdistatud seaduserikkumises, tuleks välja tuua, milles see asjatu süüdistus seisnes. Tahaksime oma "vettpidamatute süüdistuste" eest vastutust kanda küll aga millegipärast ei taha ajakirjanik ega teised "süüdistatud" neid asjatuid süüdistusi avalikustada. Artklis ei ole ühtegi niisugust fakti toodud, ainult tühjade tünnide kõmin.
Isegi Seimari muudatusettepanekut ei suudetud objektiivselt kajastada. Juttu oli ikka ainult nende vallaametnike palkade kärpimisest kellel see üle 20 000. Kuigi vallaametnike palgad on avalik teave, keelas vallavanem M. Joonas raamatupidajal meile nende andmete väljastamise. Sellepärast saigi arvestusi tehtud ligikaudselt ja vassida mingist arvestusveast, on kohatu.
Ajakirjanik võinuks süveneda volikogu protokolli, kus selgesõnaliselt kirjas, et meie ettepanekutega ei arvestatud. Kui hr Joonas hiljem omapäi kulutusi kärpis, (nagu artiklis on) sealhulgas esinduskulusid, on tegu õigusvastase eelarve muutmise, mitte meie ettepanekute arvestamisega.
Pidev ajakirjaniku möödalaskmine (vale) näitab, et ajakirjanik ei suuda olla objektiivne, ebaprofessionaalsust ja ajakirjanikku ei saa enam tõsiselt võtta.
Mõte, et lõpuks tuleb ka Audru vallavolikogus hakata järgima seadust, keegi julgeb oma arvamuse välja öelda, volikogu istungil isegi küsida, argumenteeritult arutleda, vaielda, teha ettepanekuid, teha seda, mis igas volikogus on nii normaalne kuid millest Audru valla volikogu istungisaali seinad eales kuulnud pole, see on ajanud vallajuhid pöördesse.
Volikogu istung ei ole pioneeride koosolek ega sõpruskond, kes tegutseb sõpruskonna, mitte vallarahva huvides, eirates kõiki seadusi.
Kõik olulised õigusaktid vallas olid vastu võtmata. Isegi valla põhimäärus oli iidamast-aadamast.
Vallavanema valimine, põhimääruse järgi, toimub meil ikka veel kolmeks mitte neljaks aastaks. Kuidas ja kellele vallavara müüdi, tasuta anti, renditi või seati tasuta hoonestusõigus, teadis ainult jumal (volikogu), sest mingit korda, nagu ette nähtud, selle kohta vastu võetud ei olnud.
Finantsdistsipliini rikkumised: hüvitiste maksmine vallajuhtidele ilma seadusliku aluseta , reservfondi rahade kasutamine palgafondi suurendamiseks jne. Korruptsioonivastase seaduse rikkumine, hääletatakse rahumeeli kaasa kui otsustamisel on tasuta hoonestusõiguse seadmine MTÜ-le mille juhatusse kuulutakse. S. Suursild ei loobu istungi juhatamisest ja arutelul osalemisest ka mitte siis, kui talle märkus tehakse, põhjendades "mina lolli mängima ei hakka ja kui julgete kaevata, saadame kalurid teile kallale"
Suured probleemid algasid valla eelarve vastuvõtmisega, sest keegi polnud kuulnudki, et vallal peaks olema oma eelarve menetlemise, vastuvõtmise kord, et eelarve projekti juures pidanuks seaduse kohaselt olema ka seletuskiri, kus eelarve read lahti kirjutatud ja nende muutmisel tuleb ka selgitada, kelle ettepanekul mida ja miks muudeti. Seda kõiki nõudes oli pahandus majas, volikogu esimees tunnistas järjekordselt, et seadused talle ei loe, tehakse nii nagu alati on tehtud ja meist sõidetakse lihtsalt üle- hääletades.
Unustati üks pisiasi, et seaduse täitmine või mittetäitmine ei kuulu hääletamisele. Võeti taktika meid ignoreerida. Ühtegi meie poolt volikogule esitatud küsimust, avaldust, arupärimist, ettepanekut ei võetud päevakorda- kõik hääletati lihtsalt päevakorrast välja.
Tekitas pahameelt, kui teatasime, et on olemas ka volikogu töökord mille kohaselt võib eelnõude kohta esitada ettepanekuid, toimuvad arutelud, sõnavõtud, ja et protestid tuleb lahendada. Volikogu istungi protokollis meie küsimusi, proteste, ettepanekuid ei kajastatud, kuigi palusime seda teha. Pidevalt heideti ette, et volikogu istungid on meie pärast veninud mitmetunnisteks.
Kui vallavanem lubab omale volikogu istungil rusikaga vastu pulti põrutamist, seejuures volikogu vanima naisvoliniku peale karjapoisilikku karjumist, aga volikogu esimehel on suu vett täis, siis saab rääkida psühhoterrorist, aga mitte siis, kui selle kohta arupärimine esitatakse.
Arupärimisi ja küsimusi ignoreeriti, vastates, et arupärimistele vastatakse suuliselt järgmisel volikogu istungil. Järgmisel istungil aga hääletati arupärimine päevakorrast lihtsalt välja või ei arutatud seda.
Tähtaegsetest vastamistest ei saa juttugi olla, kuude viisi on arupärimistele vastamata ja ikka tuleb saata uus arupärimine küsimusega"miks arupärimisele ei vastata kuigi vastamise tähtaeg 10 päeva on ületatud kuid."
Arupärimistele ei vastata sisuliselt ja mitte kõigile arupärimises esitatud küsimustele. Sellega loodetakse lahendada kaks probleemi korraga:arupärimisele oleks nagu vastatud ja teades, et selline vastus arupärijat ei rahulda, tuleb uus arupärimine aga siis saab ajakirjaniku abiga tohutute arupärimiste koorma all kannatajat kehastada.
Ei saagi aru, mida lehes ilmunud artikliga taheti saavutada, kas meid hirmutada, häbistada, näidata ennast õnnetu (saamatu) kannatajana, et siis õigustada arupärimistele vastamata jätmisi ja lunida vallarahva kaastunnet.
Meil on ka hea uudis - see arupärimiste hulk on alles algus, sest vastuvõetud vallaeelarve ja arutusele tulev majandusaasta aruanne, on tekitanud suure hulga küsimusi. Küsimusi tekitab vallaraha kasutamine, mis pole läbipaistev. Valijad peavad saama teada kuhu ja kuidas valla raha kasutatakse. Kuna suuliselt ei vastata siis on seadus selleks puhuks andnud vähemalt ühe võimaluse ja seda me kasutame.
Täname oma valijaid toetavate sõnade eest, soovime kõigile kena suve ja lubame ...karavan liigub edasi.
Audru vallavolikogu liikmed
Anne Seimar
Inda Orissaar
Ei saa omale siin blogis niisugust lahmimist lubada, kui midagi väidan, panen dokumendi lisaks. Kui olen surmkindel kuid tõestada ei suuda, jätan kirjutamata. Kui keegi suudab tõestada, et mõni siinkirjutatud artiklist on vale, kellegi asjatu laimamine, tulgu sellega lagedale.
Anu Jürisson oleks võinud viidata ühelegi valele, aga ei suutnud. Meeletu isu oli lihtsalt lahmida, ärapanna, turunaise tasemel vallajuhtidele kaasa kiita ja ennast naerualuseks teha.
Kui ajakirjanik loeb volikogu protokollist, et volikogu otsustas muudatusettepanekutega mitte arvestada ja siis laseb endale pärast ikka kärbseid pähe määrida "erinevad tõlgendused", paneb mõtlema....... Kas volikogu otsuseid ikka saab kahtepidi tõlgendada. Kui ei arvestatud siis ei arvestatud. Aga Siim tegi head ajupesu - Joonas pärast arvestas. See jutt oli ajakirjanikule hea küll, sest Audru vallas polekski mingi ime kui vallavanem volikogu otsused omale pärast meelepärasemaks teeks.
Veel võiks ajakirjanik endale selgeks teha misasi see arupärimine niisugune on. Arupärimine ei ole protest, see on täiesti tavaline volikogu liikme informatsiooni saamise võimalus Ei pea eriti taibukas olema, et seda mõista.
See tolm, mis nüüd ülesse keerutati oli mõttetu jama. Mittemidagi ei muutunud, me ei ehmunud nagu loodeti. Mõned kibestunud ja närtsinud, Siirid Maarjad, said kommenteerida nii, et sõrmed valusad. See ei olnud meile apokalüpsis
Ehk järgmisel nädalal saan ülesse ühe artikli seoses maadega ja loomulikult on igal väitel taga dokument.
09.06.2010 PP-s ilmunud artikkel Audru volinike vastulause ......
Artikkel kubiseb ebatäpsustest, lausvalest ja Audru volikogu esimehe ja vallajuhtide vihast ajakirjaniku sule läbi, kes oma solvumist pressinõukogusse kaebamise pärast (valeandmete avaldamise pärast eelmises artiklis) ei püüagi varjata. Blogi, millele ajakirjanik viitab, ei ole anonüümne, pole seda kunagi olnud (loe "millimalli" blogi profiili).
Kui keegi väidab, et teda on asjatult süüdistatud seaduserikkumises, tuleks välja tuua, milles see asjatu süüdistus seisnes. Tahaksime oma "vettpidamatute süüdistuste" eest vastutust kanda küll aga millegipärast ei taha ajakirjanik ega teised "süüdistatud" neid asjatuid süüdistusi avalikustada. Artklis ei ole ühtegi niisugust fakti toodud, ainult tühjade tünnide kõmin.
Isegi Seimari muudatusettepanekut ei suudetud objektiivselt kajastada. Juttu oli ikka ainult nende vallaametnike palkade kärpimisest kellel see üle 20 000. Kuigi vallaametnike palgad on avalik teave, keelas vallavanem M. Joonas raamatupidajal meile nende andmete väljastamise. Sellepärast saigi arvestusi tehtud ligikaudselt ja vassida mingist arvestusveast, on kohatu.
Ajakirjanik võinuks süveneda volikogu protokolli, kus selgesõnaliselt kirjas, et meie ettepanekutega ei arvestatud. Kui hr Joonas hiljem omapäi kulutusi kärpis, (nagu artiklis on) sealhulgas esinduskulusid, on tegu õigusvastase eelarve muutmise, mitte meie ettepanekute arvestamisega.
Pidev ajakirjaniku möödalaskmine (vale) näitab, et ajakirjanik ei suuda olla objektiivne, ebaprofessionaalsust ja ajakirjanikku ei saa enam tõsiselt võtta.
Mõte, et lõpuks tuleb ka Audru vallavolikogus hakata järgima seadust, keegi julgeb oma arvamuse välja öelda, volikogu istungil isegi küsida, argumenteeritult arutleda, vaielda, teha ettepanekuid, teha seda, mis igas volikogus on nii normaalne kuid millest Audru valla volikogu istungisaali seinad eales kuulnud pole, see on ajanud vallajuhid pöördesse.
Volikogu istung ei ole pioneeride koosolek ega sõpruskond, kes tegutseb sõpruskonna, mitte vallarahva huvides, eirates kõiki seadusi.
Kõik olulised õigusaktid vallas olid vastu võtmata. Isegi valla põhimäärus oli iidamast-aadamast.
Vallavanema valimine, põhimääruse järgi, toimub meil ikka veel kolmeks mitte neljaks aastaks. Kuidas ja kellele vallavara müüdi, tasuta anti, renditi või seati tasuta hoonestusõigus, teadis ainult jumal (volikogu), sest mingit korda, nagu ette nähtud, selle kohta vastu võetud ei olnud.
Finantsdistsipliini rikkumised: hüvitiste maksmine vallajuhtidele ilma seadusliku aluseta , reservfondi rahade kasutamine palgafondi suurendamiseks jne. Korruptsioonivastase seaduse rikkumine, hääletatakse rahumeeli kaasa kui otsustamisel on tasuta hoonestusõiguse seadmine MTÜ-le mille juhatusse kuulutakse. S. Suursild ei loobu istungi juhatamisest ja arutelul osalemisest ka mitte siis, kui talle märkus tehakse, põhjendades "mina lolli mängima ei hakka ja kui julgete kaevata, saadame kalurid teile kallale"
Suured probleemid algasid valla eelarve vastuvõtmisega, sest keegi polnud kuulnudki, et vallal peaks olema oma eelarve menetlemise, vastuvõtmise kord, et eelarve projekti juures pidanuks seaduse kohaselt olema ka seletuskiri, kus eelarve read lahti kirjutatud ja nende muutmisel tuleb ka selgitada, kelle ettepanekul mida ja miks muudeti. Seda kõiki nõudes oli pahandus majas, volikogu esimees tunnistas järjekordselt, et seadused talle ei loe, tehakse nii nagu alati on tehtud ja meist sõidetakse lihtsalt üle- hääletades.
Unustati üks pisiasi, et seaduse täitmine või mittetäitmine ei kuulu hääletamisele. Võeti taktika meid ignoreerida. Ühtegi meie poolt volikogule esitatud küsimust, avaldust, arupärimist, ettepanekut ei võetud päevakorda- kõik hääletati lihtsalt päevakorrast välja.
Tekitas pahameelt, kui teatasime, et on olemas ka volikogu töökord mille kohaselt võib eelnõude kohta esitada ettepanekuid, toimuvad arutelud, sõnavõtud, ja et protestid tuleb lahendada. Volikogu istungi protokollis meie küsimusi, proteste, ettepanekuid ei kajastatud, kuigi palusime seda teha. Pidevalt heideti ette, et volikogu istungid on meie pärast veninud mitmetunnisteks.
Kui vallavanem lubab omale volikogu istungil rusikaga vastu pulti põrutamist, seejuures volikogu vanima naisvoliniku peale karjapoisilikku karjumist, aga volikogu esimehel on suu vett täis, siis saab rääkida psühhoterrorist, aga mitte siis, kui selle kohta arupärimine esitatakse.
Arupärimisi ja küsimusi ignoreeriti, vastates, et arupärimistele vastatakse suuliselt järgmisel volikogu istungil. Järgmisel istungil aga hääletati arupärimine päevakorrast lihtsalt välja või ei arutatud seda.
Tähtaegsetest vastamistest ei saa juttugi olla, kuude viisi on arupärimistele vastamata ja ikka tuleb saata uus arupärimine küsimusega"miks arupärimisele ei vastata kuigi vastamise tähtaeg 10 päeva on ületatud kuid."
Arupärimistele ei vastata sisuliselt ja mitte kõigile arupärimises esitatud küsimustele. Sellega loodetakse lahendada kaks probleemi korraga:arupärimisele oleks nagu vastatud ja teades, et selline vastus arupärijat ei rahulda, tuleb uus arupärimine aga siis saab ajakirjaniku abiga tohutute arupärimiste koorma all kannatajat kehastada.
Ei saagi aru, mida lehes ilmunud artikliga taheti saavutada, kas meid hirmutada, häbistada, näidata ennast õnnetu (saamatu) kannatajana, et siis õigustada arupärimistele vastamata jätmisi ja lunida vallarahva kaastunnet.
Meil on ka hea uudis - see arupärimiste hulk on alles algus, sest vastuvõetud vallaeelarve ja arutusele tulev majandusaasta aruanne, on tekitanud suure hulga küsimusi. Küsimusi tekitab vallaraha kasutamine, mis pole läbipaistev. Valijad peavad saama teada kuhu ja kuidas valla raha kasutatakse. Kuna suuliselt ei vastata siis on seadus selleks puhuks andnud vähemalt ühe võimaluse ja seda me kasutame.
Täname oma valijaid toetavate sõnade eest, soovime kõigile kena suve ja lubame ...karavan liigub edasi.
Audru vallavolikogu liikmed
Anne Seimar
Inda Orissaar
Kommentaarid
Olge tublid