Audru vald koos maavanema ja siseministeeriumiga plaanib seaduserikkumist
Suvi ja netipuhkus on
läbi . Teen esimesed „juurdeviivad „
harjutused.
Audru
ja Lavassaare vallaelanike rõõmupäevad on varsti käes, ühinemine saab teoks ja
kõik läheb ikka ja aina paremaks.
Et
mitte anda põhjust spekulatsioonideks ütlen kohe ära- millimalli ei ole ühinemise
vastu vaid selle vastu kuidas Laali Maldi (IRL) mehed selle Audrus läbi viisid.
See
meie ühinemisprotsess oli omaette
logistiline ime - ei midagi liigutamata tehti ei midagi.
Maavanem
lubab peale ühinemist kvaliteetsemat
avalikku teenust ei tea kust toodud kõrgelt haritud spetsialistide näol, siseministeerium
taob rusikaga vastu rinda ja lubab ühinemisprotsessi läbiviimisel demokraatiat,
läbipaistvust, avalikustamist. Selline
roosamannaline mulin, millel pole saba
ega sarvi, jäägugi “suurte sõnameistrite” sarja, tegelik elu on midagi muud.
Kui
palju maksab Eestis ausus ? Eurodes palun.
Ja nüüd faktid.
Millimallil õnnestus
hankida Pärnu maavanem poolt Siseministeeriumile
saadetud maavanema arvamus Lavassaare ja Audru valla ühinemisest (
Loe)
Kopeerin sellest olulised read. "Lavassaare valla liitumine Audru vallaga annab võimaluse avalike teenuste kvaliteedi tõstmiseks uuenenud Audru vallas . Samas ei muutu oluliselt ka nende teenuste kättesaadavus."
01.07.2013 esitan Audru vallale järelepärimise (siin ) ja palun teatada kas minu kirjas nimetatud avalikke teenuseid (sündide ja surmade registreerimine, kaevelubade, ehituslubade, kasutuslubade, vee erikasutuslubade taotlemine ja väljastamine, registreerimistaotluste esitamine tegevusalal tegutsemiseks ja vallavanema ning volikogu esimehe vastuvõtt) osutatakse peale ühinemist edasi ka endisel Lavassaare valla territooriumil (Lavassaare alevis) kus neid seniajani osutati.
Vastust
ei ole siiani, möödas üle kahe kuu (aga kohal ei ole ju ka veel maavanem
poolt lubatud kõrgelt haritud spetsialiste kes teaksid, et kirjadele tuleb vastata vastavalt MSVS hiljemalt 30p jooksul).
18.08.2013
esitasin kaebuse Halduskohtule kohustamaks Audru vallavalitsust vastama. (lubatud avalikustamist ja läbipaistvust tuleb nõuda kohtu kaudu.)
Proovin avalikku teavet saada Hr maavanem käest.
03.07.2013 esitan Pärnu maavanemale järelepärimise siin ja soovin teada milliste avalike teenuste kättesaadavus uuenenud Audru vallas halveneb, miks halveneb ja kelle jaoks halveneb. Milliste avalike teenuste mitteolulist halvenemist maavanem siseministeeriumile saadetud arvamuses silmas pidas.
Miks
Audru vallavalitsus ei vasta kirjadele, miks maavanem vassib
ega nimeta ühtegi konkreetset avalikku teenust mille kättesaadavus peale ühinemist halveneb. Sisseministeerium
kui peo korraldaja ja paari panija aga vaikib - peaasi, et ühinemine toimuks.
Audru vald koos maavanema ja siseministeeriumiga
kavandavad uuenenud Audru
vallas seaduse rikkumist
Kohaliku omavalitsuse üksuste ühinemise soodustamise
seadus (KOÜS s i in ) § 4 sätestab :
Ühinemise
tulemusel moodustunud kohaliku omavalitsuse üksus peab tagama valla või linna
elanikele avalike teenuste kättesaadavuse ja
kvaliteedi vähemalt samal tasemel,
mis oli enne omavalitsusüksuste ühinemist.Avalike teenuste osutamist korraldatakse kõikides asustusüksustes, kus enne ühinemist paiknesid valla- või linnavalitsused.
Seega KOÜS § 4 kohaselt ei tohi uuenenud Audru vallas halveneda avalike teenuste kättesaadavus ka mitteoluliselt ja nii Audru kui ka Lavassaare alevis (kus enne paiknes vallavalitsus) tuleb korraldada avalike teenuste kättesaadavust samal tasemel.
Selle ühinemise korraldamiseks saavad ühinevad vallad riigilt suure nutsu (nn altkäemaksu) millega tuleb tagada ka avalike teenuste kättesaadavus vähemalt samal tasemel.
Nüüd
ootame ja vaatame kuidas asjaosalised hakkavad seadust väänama, õigustama , valetama, vassima ja vallakodanike
seadusest tulenevad õigusi mutta tampima..
Kirjutan edasi kui saan vastused ka Siseministeeriumilt ja Vabariigi Valitsuselt.Seniks muudel teemadel.
Kommentaarid